205/60 R15 jest 20mm szerszy niż najwęższy wymiar (185) i 0mm węższy niż najszerszy (205). Profil opony 60 oznacza, że wysokość boku opony wynosi 60% szerokości opony (205mm), co daje wysokość boku 123mm. W 205/60 R15, istnieje 2 możliwych indeksów prędkości dla Apollo Alnac 4G - "H","V", które są dobre dla prędkości do 210, 240 km/h. W 205/60 R15, Alnac 4G zazwyczaj konkuruje z ZV7, czyli oponą od Avon z oceną 17%, w porównaniu do 23% danego Apollo.
ADAC Test opon letnich 2023 205/55 R16 Dobry + Pozycja # 27 z 50Zdobywając 27. miejsce spośród grupy 50 konkurentów, opona Apollo Alnac 4G otrzymała ostateczną ocenę "Dobry", ale z kilkoma krytycznymi uwagami testerów. Warto zauważyć, że jej osiągi nie imponowały zarówno na suchych, jak i mokrych drogach, co rodziło obawy dotyczące ogólnej bezpieczeństwa jazdy. Informacje zwrotne odnośnie prowadzenia były tylko zadowalające na suchych nawierzchniach, co sprawiało trudności kierowcom w szybkiej regulacji kąta kierownicy na zakrętach. Podobnie prowadzenie na granicy przyczepności oraz osiągi hamowania na suchych drogach zostały ocenione jako zadowalające, jednak udało się uzyskać ocenę 'dobry' w zakresie odległości hamowania. Warunki na mokrych drogach również nie podkreśliły mocnych stron opony; pomimo otrzymania oceny 'dobry' za zachowanie podłużne na wodzie, jej osiągi w przypadku aquaplaningu bocznego, hamowania na mokrych drogach i prowadzenia wpadły w kategorię zadowalającą. Poziom przyczepności został opisany jako przeciętny, co wskazywało na sprawne, ale nie wyjątkowe osiągi w radzeniu sobie z siłami podłużnymi i bocznymi.
Aspekty dotyczące efektywności środowiskowej i zrównoważonego rozwoju również spotkały się z krytyką. Opona Apollo Alnac 4G została oceniona jako zaledwie zadowalająca pod względem wpływu środowiskowego, głównie ze względu na jej stosunkowo niski przewidywany przebieg, co negatywnie wpłynęło na jej ocenę ekologiczną. Ponadto, stopień zużycia, jaki prezentuje, także był tylko zadowalający. Pozytywnie oceniono jej efektywność ze względu na niższą wagę i zużycie paliwa, co zapewniło ocenę 'dobry' w tym obszarze. Niemniej jednak, zrównoważoność opony, zwłaszcza biorąc pod uwagę jej produkcję w Indiach, została oceniona jako tylko dostateczna.
Nie określono konkretnych cech jako absolutnie najlepszych lub najgorszych, co wskazywało na osiągi, które szczególnie nie wyróżniały się w żadnej konkretnej dyscyplinie, ale zamiast tego pokazywały zakres skuteczności i obszary do poprawy w różnych aspektach jej osiągów i wpływu.