Mamy mieszane uczucia co do najnowszego dodatku Dunlopa do rynku opon całorocznych. Ma ona asymetryczny wzór, co jest czymś, co rzadko widzimy w oponach zimowych i całorocznych. Chociaż ma dobrą dynamikę prowadzenia zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni, ma tendencję do podsterowności na śniegu i jest jedną z najgorszych na lodzie. Jej przebieg również nie jest najlepszy.
Popularność wśród klientów
Na podstawie recenzji 2
Brak dostępnych nielubianych
Ten wykres pokazuje, jak opona plasuje się w różnych właściwościach w porównaniu z innymi testowanymi oponami. Wyższy percentyl oznacza lepszą wydajność - 100% oznacza lepszą niż każda inna opona w każdym teście, 0% oznacza gorszą niż każda inna opona w każdym teście.
Opony Dunlop Sport All Season zostały ocenione pod różnymi aspektami w różnych testach w różnych warunkach, pokazując mieszankę mocnych stron i słabych stron, które odpowiadają szerokiemu zakresowi potrzeb kierowców. Powtarzającym się wyróżnieniem we wszystkich recenzjach jest zrównoważone prowadzenie opon zarówno na mokrych, jak i suchych drogach, co wskazuje na wszechstronne cechy wydajności niezależnie od warunków pogodowych. Ta elastyczność jest uzupełniana przez niskie tarcie toczenia, cecha często doceniana za swój wkład w oszczędność paliwa.
W testach nie brakuje pochwał dla wydajności opon na mokrych nawierzchniach, podkreślając znaczne rezerwy bezpieczeństwa przeciwko aquaplaningowi w zakrętach i prezentując niezawodne zachowanie dynamiczne podczas jazdy. Jeśli chodzi o komfort, opony Dunlop Sport All Season wyróżniają się, będąc docenione za najlepszy komfort w jednym z testów. Ten aspekt może sprawić, że będą one szczególnie atrakcyjne dla kierowców, którzy spędzają dużo czasu na drodze i cenią sobie bardziej gładką jazdę.
Jednak testy również rzucają światło na obszary, gdzie opony mogłyby ulegać poprawie. Podsterowność na śniegu jest zauważanym problemem w kilku recenzjach, co wskazuje, że chociaż opony zachowują się godnie w większości warunków, ich prowadzenie w warunkach zimowych, zwłaszcza na śnieżnej nawierzchni, pozostawia miejsce na ulepszenia. Ponadto opony wykazują dłuższe drogi hamowania na suchych nawierzchniach, wada wspomniana w wielu sytuacjach. Te wydłużone odległości hamowania mogą wpłynąć na doświadczenie z jazdy, wymagając bardziej ostrożnych strategii hamowania.
Kolejnym konkretnym punktem krytyki jest wydajność opon w zakresie przyczepności na lodzie oraz ich średni wskaźnik zużycia, który został opisany jako tylko przeciętny. To może wpłynąć na długoterminową wartość i skuteczność opon w warunkach lodowych, sprawiając, że potencjalnie będą mniej odpowiednie dla obszarów o surowych warunkach zimowych.
Podsumowując, opony Dunlop Sport All Season oferują godne uznania prowadzenie zarówno na suchych, jak i mokrych drogach, wyróżniają się swoim komfortem i korzystają z niskiego tarcia toczenia, które poprawia oszczędność paliwa. Jednak przyszli nabywcy powinni rozważyć te pozytywy w kontekście zauważonych wad w zakresie prowadzenia na śniegu, długości hamowania na suchych nawierzchniach oraz średniej wydajności na lodzie i wskaźnika zużycia. Te cechy uczyniają opony wszechstronnym wyborem dla klimatów umiarkowanych, sugerując jednocześnie ostrożne podejście dla kierowców w regionach, gdzie panują surowe warunki zimowe.
2020
Dunlop Sport All Season została wprowadzona na rynek
2021
Dunlop Sport All Season była testowana 2x (Autobild,...)
2022
Dunlop Sport All Season była testowana 3x (Autobild,...)
2023
Dunlop Sport All Season była testowana 2x (Autobild,...)
2024
Dunlop Sport All Season była testowana 1x (Tyre Reviews)
Dunlop Sport All Season jest produkowana w rozmiarach 34 od 165/65 R14 do 235/55 R18.
Wszystkie testy opon uwzględniających Dunlop Sport All Season:Wszystkie testy
Nazwa | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Dunlop Sport All Season | |||||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Dunlop Sport All Season | |||||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 37.7 | 45 | |||||
Dunlop Sport All Season | 42.5 | 47.4 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | Koszty operacyjne |
---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1- | 2+ | 1- | 1 |
Dunlop Sport All Season | 2+ | 2 | 2- | 2- |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni |
---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 39,9 | 44,4 |
Dunlop Sport All Season | 44,6 | 46,6 |
Nazwa | Liczba punktów | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 102.7 | 104,8 | 104,5 | 102,7 | |||
Dunlop Sport All Season | 98,7 | 100,3 | 100,4 | 96,4 | |||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 37,6 | 50 | |||||
Dunlop Sport All Season | 41,7 | 51,4 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | Opór toczenia | Amortyzacja | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 2+ | 1- | 2+ | 1 | 1 | ||
Dunlop Sport All Season | 2+ | 2 | 2- | 2+ | 3+ | ||
Wyświetl szczegóły testu |
85% (3x) | |
---|---|
Dobry + | Dostateczny |
1x | 2x |
R16 | R17 |
---|---|
85% (1x) | 85% (2x) |
195/xx Rxx | 225/xx Rxx |
---|---|
85% (1x) | 85% (2x) |
Dunlop Sport All Season jest produkowany w Francja.
Tak, ta opona jest produkowana również w rozmiarach do samochodów typu suv.