• 14 sklepów, 115 988 produktów
Tabela zawartości:
Giti Gitisport S2

Warianty 235/45 R18 Giti Gitisport S2


235/45 R18 jest 40mm szerszy niż najwęższy wymiar (195) i 20mm węższy niż najszerszy (255). Profil opony 45 oznacza, że wysokość boku opony wynosi 45% szerokości opony (235mm), co daje wysokość boku 105.75mm. W 235/45 R18, istnieje tylko jeden możliwy indeks prędkości dla Giti Gitisport S2 - "Y", który jest dobry dla prędkości do 300 km/h. W 235/45 R18, sport S2 zazwyczaj konkuruje z EcoSport 2, czyli oponą od Imperial z oceną 0%, w porównaniu do 0% danego Giti.

235/45 R18 98 Y

Sklep Produkt Zapas Dostępność Wysyłka Cena Akcja

Giti Gitisport S2 jest produkowana w rozmiarach 31 od 195/45 R16 do 255/35 R20.

Podobne opony

Giti Gitisport S2 w testach opon

Testy odpowiednich opon w tych samych lub podobnych rozmiarach (235/45 R18)
Autozeitung
Autozeitung Test opon letnich 2023 235/35 R19
Zalecane do oszczędnej jazdy
Pozycja # 9 z 9
Kończąc na 9. miejscu spośród 9 konkurentów, Giti Gitisport S2 zaprezentował mieszane wyniki w ocenie jego wydajności. Pomimo swojej pozycji, wyróżniał się w konkretnych obszarach, będąc niezrównany w przypadku aquaplaningu - zarówno poprzecznego, jak i podłużnego - oraz posiadając najniższe opory toczenia spośród testowanych opon letnich. Oznacza to znaczną wydajność w warunkach deszczowych oraz ekonomię paliwa. Niemniej jednak, jego wydajność nie była pozbawiona wad. Opona wykazywała ograniczone przyczepności w warunkach deszczowych, co prowadziło do problemów z trakcją. To ograniczenie wynikało z jej większej wagi i ostrożnej klasyfikacji w klasie oznaczonej symbolem D. Ponadto, pomimo tego, że Giti Gitisport S2 radził sobie wyjątkowo dobrze w symulacjach aquaplaningu, co było wynikiem jej hojnej głębokości bieżnika, napotykał on znaczące niestabilności podczas agresywnego pokonywania zakrętów, przejawiając wyraźne reakcje na zmiany obciążenia. Opona okazała się również niewystarczająca pod względem informacji zwrotnej oraz wsparcia bocznego. Pomimo tych wyzwań, opona zalecana jest do ekonomicznej jazdy, co sugeruje, że może być rozważną opcją dla kierowców priorytetowo traktujących ekonomiczność paliwa i opór aquaplaningu nad dynamicznym prowadzeniem i przyczepnością na mokrej nawierzchni.
Nazwa
Giti Gitisport S2
Wyświetl szczegóły testu

235/45 R18 - Najlepsze opony letnie (zgodnie z testami)

#NazwaNasza ocenaTest do tego rozmiaruTest dla opon tej samej szerokościSegmentCena
1. Continental Premiumcontact 7
92.1%
91.6%
78%
Najwyższa półka
2. Michelin Pilot Sport 5
84%
87.4%
73.7%
Najwyższa półka
3. Continental UltraContact NXT
58.1%
77.3%
44.5%
Najwyższa półka
4. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
86.3%
90.5%
79.3%
Najwyższa półka
5. Bridgestone Potenza Sport
90.3%
89.7%
81%
Najwyższa półka
6. Bridgestone Turanza T005! Nowszy dostępny model: Bridgestone Turanza 6
83.5%
84.5%
78%
Najwyższa półka
7. Hankook ION Evo
88.8%
Najwyższa półka
8. Michelin Primacy 5
Najwyższa półka
9. Kumho Ecsta Sport (PS72)
Wyższa klasa średnia
10. Pirelli Cinturato P7 C2! Nowszy dostępny model: Pirelli Cinturato (C3)
84.4%
89.8%
89.4%
Najwyższa półka
11. Pirelli P ZERO PZ4
85.1%
79.2%
76.4%
Najwyższa półka
12. Michelin Primacy 4! Nowszy dostępny model: Michelin Primacy 4+
80.1%
83.2%
81%
Najwyższa półka
13. Hankook Ventus S1 evo3 K127
81.4%
83.1%
78.4%
Najwyższa półka
14. Continental PremiumContact 6! Nowszy dostępny model: Continental PremiumContact 7
86%
92.3%
80.7%
Najwyższa półka
15. Hankook Ventus Prime 4
75.7%
82.2%
78.9%
Najwyższa półka
16. Bridgestone Turanza 6
75.8%
78.6%
63%
Najwyższa półka
17. Dunlop SP Sport MAXX RT2
80.8%
76.3%
74.3%
Najwyższa półka
18. Kumho Ecsta PS71
80.9%
73.9%
68.9%
Wyższa klasa średnia
19. Michelin Pilot Sport 4! Nowszy dostępny model: Michelin Pilot Sport 5
89.4%
89.3%
79.1%
Najwyższa półka
20. Pirelli Cinturato P7
76.2%
86.7%
80.8%
Najwyższa półka
21. Toyo Proxes Comfort
65.4%
79.8%
83.7%
Wyższa klasa średnia
22. Firestone Roadhawk 2
88%
80.8%
78.4%
Wyższa klasa średnia
23. Kumho Ecsta HS52
79.3%
88.2%
78.9%
Wyższa klasa średnia
24. Falken ZIEX ZE310 ECORUN! Nowszy dostępny model: Falken ZIEX ZE320
75.4%
78.8%
74.5%
Wyższa klasa średnia
25. Michelin e.Primacy
63.4%
76.4%
63%
Najwyższa półka
26. Fulda SportControl 2
77.8%
80.2%
75.1%
Budżetowe
27. Sava Intensa UHP 2
78.1%
86.7%
73.9%
Budżetowe
28. BFGoodrich Advantage
63.2%
74%
81.1%
Wyższa klasa średnia
29. Nokian PowerProof 1
Wyższa klasa średnia
30. Uniroyal RainSport 5
86.3%
70%
83.2%
Wyższa klasa średnia
31. Yokohama Advan Sport V107
82.4%
92.3%
75.5%
Wyższa klasa średnia
32. Falken Azenis FK510! Nowszy dostępny model: Falken Azenis FK520
82.9%
75.5%
76.2%
Wyższa klasa średnia
33. Firestone Roadhawk! Nowszy dostępny model: Firestone Roadhawk 2
73.1%
86.6%
73.3%
Wyższa klasa średnia
34. Maxxis Premitra HP5
80.9%
84.5%
77.5%
Budżetowe
35. Debica Presto UHP 2
62.1%
Budżetowe
36. Hankook Ventus Prime3 K125! Nowszy dostępny model: Hankook Ventus Prime 4
73.1%
92%
80.3%
Najwyższa półka
37. Nokian Powerproof! Nowszy dostępny model: Nokian Powerproof 1
82.2%
84.7%
77%
Wyższa klasa średnia
38. Continental EcoContact 6! Nowszy dostępny model: Continental EcoContact 7
62%
78.8%
85%
Najwyższa półka
39. Semperit Speed-Life 3
80.5%
67.2%
75.4%
Budżetowe
40. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5! Nowszy dostępny model: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
91.7%
90.4%
77.2%
Najwyższa półka
41. Kleber Dynaxer UHP
64.3%
72.6%
78.2%
Wyższa klasa średnia
42. Matador MP47 Hectorra 3
62.7%
70.3%
Budżetowe
43. Toyo Proxes Sport A
69.7%
69.2%
73.9%
Wyższa klasa średnia
44. Cooper Zeon CS8
80%
73.8%
80%
Wyższa klasa średnia
45. Barum Bravuris 5 HM! Nowszy dostępny model: Barum Bravuris 6
61.7%
62.5%
Budżetowe
46. Matador Hectorra 5
74.3%
Budżetowe