245/45 R19 jest 40mm szerszy niż najwęższy wymiar (205) i 50mm węższy niż najszerszy (295). Profil opony 45 oznacza, że wysokość boku opony wynosi 45% szerokości opony (245mm), co daje wysokość boku 110.25mm. W 245/45 R19, istnieje tylko jeden możliwy indeks prędkości dla Maxxis Victra Sport 5 - "Y", który jest dobry dla prędkości do 300 km/h. W 245/45 R19, Victra Sport 5 zazwyczaj konkuruje z Sport Master, czyli oponą od Linglong z oceną 72%, w porównaniu do 74% danego Maxxis. Najnowszy test w 245/45 R19 został przeprowadzony przez AutoMotorSport w 2022, gdzie Victra Sport 5 otrzymał ocenę "Dostateczny" i zajął 9. miejsce. Został przetestowany na pojeździe Audi A6.
Testy odpowiednich opon w tych samych lub podobnych rozmiarach (245/45 R19)
Autobild Test opon letnich 2022 245/40 R19 Dobry + Pozycja # 5 z 10Zabezpieczenie godnego piątego miejsca spośród 10 konkurentów, Maxxis Victra Sport 5 zrobił godne uwagi wrażenie. Znany z zrównoważonej wydajności zarówno na mokrych, jak i suchych powierzchniach, opona wykazała się również doskonałą odpornością na aquaplaning, przy zachowaniu uczciwej ceny. Niemniej jednak nie obyło się bez wad, ponieważ opona wykazywała opóźnioną reakcję na suchych drogach. Pomimo tego, jej ogólne możliwości były wystarczająco solidne, aby otrzymać ostateczną ocenę jako 'Dobry'. Jej wydajność nie była specjalnie najlepsza ani nie odbiegała znacznie w jakiejkolwiek poszczególnej dziedzinie, co czyniło ją dobrym wyborem dla kierowców.
AutoMotorSport Test opon letnich 2022 245/45 R19 Dostateczny Pozycja # 9 z 10Maxxis Victra Sport 5 znalazł się na 9 miejscu spośród 10 konkurentów, uzyskując ostateczną ocenę „Satysfakcjonujący” ze względu na mieszane wyniki w różnych kryteriach testowych. Pomimo swoich słabości w precyzji prowadzenia na suchej nawierzchni i zauważalnych braków w hamowaniu na mokrej nawierzchni oraz w odporności na aquaplaning - czynniki te przyczyniły się także do braku komfortu i złego tłumienia - opona wykazała zaskakujące mocne strony. Warto zauważyć, że prezentowała imponująco dobry chwyt i dynamiczną reakcję kierownicy na mokrych zakrętach, wyróżniając się w dziedzinach prowadzenia na mokrej nawierzchni i bocznego prowadzenia na mokro. Ta dychootomia wyników podkreśla silne osiągi na suchej nawierzchni w połączeniu z niezrównoważonym zachowaniem w warunkach mokrych, ukazując złożony obraz jej możliwości.