Popularność wśród klientów
Na podstawie recenzji 74
Ten wykres pokazuje, jak opona plasuje się w różnych właściwościach w porównaniu z innymi testowanymi oponami. Wyższy percentyl oznacza lepszą wydajność - 100% oznacza lepszą niż każda inna opona w każdym teście, 0% oznacza gorszą niż każda inna opona w każdym teście.
Sava Eskimo HP2 to opona zimowa, która wykazuje kombinację silnych i słabych osiągnięć w różnych warunkach, co sprawia, że jest przedmiotem zainteresowania tych, którzy szukają wszechstronnej opcji opon zimowych. Opona wykazuje się znakomitą zdolnością radzenia sobie w warunkach zimowych, oferując pewne prowadzenie i obiecujące osiągi na śniegu i lodzie. Ta zdolność jest podkreślona przez jej doskonałe wyniki w hamowaniu i przyspieszaniu na zimowych drogach, a także precyzyjne sterowanie na zaśnieżonym torze jazdy. Opona radzi sobie również dobrze na lodzie, dostarczając wyników hamowania powyżej przeciętnej.
Jednakże opona nie utrzymuje tego wysokiego poziomu wydajności we wszystkich warunkach. Konkretnie, ma trudności na mokrych powierzchniach, wykazując słabości, które wpływają na ogólną ocenę. Te braki są widoczne w jej zadowalających lub po prostu adekwatnych ocenach w przemieszczaniu się po mokrych terenach, gdzie obserwuje się wczesne tendencje do podsterowności i późniejsze tendencje do nadsterowności, wraz z niewielkim zapasem w zakresie limitu. Pomimo uzyskania dobrych ocen w oporze przed aquaplaningiem, odległości hamowania i prowadzenie na mokrych drogach wymagają poprawy.
Dodatkowo, opona spotyka się z krytyką za swoje osiągi na suchych drogach, zwłaszcza jeśli chodzi o precyzję i informacje zwrotne od kierowcy. Kierowcy mogą zauważyć konieczność częstych korekt z powodu niewystarczającej reakcji kierownicy i zachowania pojazdu, które niekonsekwentnie podąża za ustaloną trajektorią. Zachowanie opony podczas dynamicznych manewrów lub zmian pasa sugeruje skłonność do nadsterowności, a odległości hamowania na suchych powierzchniach są wyraźnie poniżej średniej.
Z ekologicznego i ekonomicznego punktu widzenia, Sava Eskimo HP2 się wyróżnia. Zyskuje uznanie za swoją wysoką prognozowaną przebieżność i niską szybkość zużycia, obie uważane za wybitne w grupie testowej. Efektywność ekologiczna to kolejna silna strona, opona osiągając najlepszą ocenę dla zużycia paliwa dzięki swojej niskiej wadze i minimalnemu oporowi toczenia. Ta kombinacja czynników przyczynia się do korzystnego wpływu na środowisko i potencjalnych oszczędności w trakcie eksploatacji opony.
Podsumowując, Sava Eskimo HP2 prezentuje zróżnicowaną opcję dla konsumentów. Jej znakomite osiągi w warunkach zimowych, połączone z niezwykle efektywnością ekologiczną i długowiecznością, pozycjonują ją jako silnego kandydata dla tych, którzy priorytetowo traktują te aspekty. Jednak potencjalni nabywcy powinni rozważyć te siły wobec ograniczeń opony w precyzji prowadzenia na mokrych i suchych nawierzchniach, aby podjąć poinformowaną decyzję uwzględniającą ich konkretne potrzeby i preferencje dotyczące jazdy.
2017
Sava Eskimo HP2 była testowana 3x (ADAC,...)
2019
Sava Eskimo HP2 była testowana 2x (Autobild,...)
2020
Sava Eskimo HP2 była testowana 2x (ADAC,...)
2021
Sava Eskimo HP2 była testowana 3x (Autobild,...)
2022
Sava Eskimo HP2 była testowana 2x (Autobild,...)
2023
Sava Eskimo HP2 była testowana 1x (ADAC)
2024
Sava Eskimo HP2 była testowana 1x (AUTOBILD)
Sava Eskimo HP2 jest produkowana w rozmiarach 25 od 195/50 R15 do 245/45 R18.
Wszystkie testy opon uwzględniających Sava Eskimo HP2:Wszystkie testy
Nazwa | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | Droga hamowania na śniegu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 34.6 | 28.9 | |||||
Sava Eskimo HP2 | 39.5 | 29.6 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Wpływ na środowisko naturalne | Bezpieczeństwo jazdy | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1,8 | 2,0 | |||||
Sava Eskimo HP2 | 2,2 | 3,4 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | Droga hamowania na śniegu |
---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 32,8 | 25,4 |
Sava Eskimo HP2 | 37,6 | 26,1 |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | Na lodzie | Opór toczenia | Hałas | Amortyzacja |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 2,0 | 1,8 | 1,4 | 1,8 | 1,5 | 2,7 | 1,5 |
Sava Eskimo HP2 | 3,0 | 2,5 | 2,3 | 2,0 | 1,7 | 3,5 | 1,5 |
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | Droga hamowania na śniegu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 32,1 | 27,3 | |||||
Sava Eskimo HP2 | 36,5 | 28 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | Opór toczenia | Amortyzacja | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 2+ | 2+ | 1 | 2+ | 1 | ||
Sava Eskimo HP2 | 3 | 2- | 2 | 2 | 2+ | ||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | Na lodzie | Hałas | Amortyzacja | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1,6 | 1,9 | 1,5 | 2,1 | 2,7 | 1,5 | |
Sava Eskimo HP2 | 3,1 | 3,0 | 2,2 | 2,4 | 4,0 | 2,5 | |
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | Na lodzie | Hałas | Amortyzacja | Zużycie paliwa |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1,3 | 2,0 | 1,8 | 2,1 | 2,5 | 1,0 | 1,8 |
Sava Eskimo HP2 | 3,1 | 3,1 | 2,5 | 2,3 | 3,0 | 2,0 | 1,9 |
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | Droga hamowania na śniegu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 30,3 | 24,3 | |||||
Sava Eskimo HP2 | 36,3 | 25,1 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | Koszty operacyjne | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 2+ | 2+ | 1 | 2+ | |||
Sava Eskimo HP2 | 3+ | 3 | 1- | 2 | |||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | Droga hamowania na śniegu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 29,2 | 24 | |||||
Sava Eskimo HP2 | 33,6 | 24,1 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | Na lodzie | Hałas | Amortyzacja | Zużycie paliwa |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 2,1 | 2,0 | 1,9 | 2,3 | 3,1 | 0,5 | 1,4 |
Sava Eskimo HP2 | 2,7 | 2,4 | 2,5 | 2,3 | 3,6 | 1,5 | 1,7 |
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | Droga hamowania na śniegu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 32,2 | 25,9 | |||||
Sava Eskimo HP2 | 36,4 | 27,2 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | Koszty operacyjne | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 2+ | 2+ | 1 | 2+ | |||
Sava Eskimo HP2 | 3+ | 2- | 2 | 1- | |||
Wyświetl szczegóły testu |
85% (8x) |
---|
Dostateczny |
8x |
R16 | R17 |
---|---|
85% (4x) | 85% (4x) |
205/xx Rxx | 215/xx Rxx | 225/xx Rxx |
---|---|---|
85% (2x) | 85% (2x) | 85% (4x) |