Segment
1. BFGoodrich G-Grip All Season 2 Wyższa klasa średnia2. Nexen N Blue 4 Season Budżetowe
# | BFGoodrich G-Grip All Season 2
| Nexen N Blue 4 Season
| Dodaj dla porównania |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ||
Wymiary | R14 - R19 | R13 - R18 | |
Cena | |||
Usunąć | Usunąć z porównania | Usunąć z porównania |
Tutaj porównujemy dwa ogólne opony: BFGoodrich G-Grip All Season 2 oraz Nexen N Blue 4 Season. Obie opony dobrze wypadły w kilku testach, ze szczególnym uwzględnieniem testu Autobild w tym porównaniu.
BFGoodrich G-Grip All Season 2 ma ogólną ocenę 48% na naszej stronie. Jest to solidny ogólny wykonawca, który radził sobie dobrze w testach, szczególnie jeśli chodzi o hałas zewnętrzny, komfort, hamowanie na śniegu, zakręty na śniegu i prowadzenie na śniegu. Jednakże w teście Autobild zajął 14. miejsce spośród 27 opon.
Warto zauważyć, że BFGoodrich G-Grip All Season 2 jest chwalony za mocny chwyt na lodzie i śniegu, krótkie drogi hamowania na suchej nawierzchni oraz dobry komfort jazdy. Niemniej jednak, wykazuje zachowanie podsterowne na mokrym torze. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź szczegółowe specyfikacje BFGoodrich.
Z kolei Nexen N Blue 4 Season uzyskał ogólną ocenę 62% na naszej stronie. Ta opona wyróżnia się doskonałym wykonaniem pod względem hałasu zewnętrznego, stosunku jakości do ceny, komfortu oraz prowadzenia na śniegu. W teście Autobild, Nexen N Blue 4 Season zajmuje bardziej prominentne miejsce, na 8. pozycji spośród 27 opon.
Zgodnie z wynikami testów, Nexen N Blue 4 Season ma ogólnie zrównoważoną wydajność, krótkie czasy hamowania na suchej nawierzchni, dobre właściwości przeciwpoślizgowe i małe hałasy toczenia. Jednakże jego wydajność na mokrej nawierzchni jest lekko obniżona ze względu na umiarkowane prowadzenie na boki. Jest poprawa w tym obszarze w przypadku jego następcy, Nexen N Blue 4 Season 2. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź oficjalną stronę Nexen.
Podsumowując, pomimo że obie opony mają swoje mocne strony i słabe strony, Nexen N Blue 4 Season generalnie przewyższa BFGoodrich G-Grip All Season 2. Jednakże indywidualne preferencje i wymagania mogą zmienić ten osąd.
1. BFGoodrich G-Grip All Season 2 Wyższa klasa średnia2. Nexen N Blue 4 Season Budżetowe
1. BFGoodrich G-Grip All Season 2 Fantastyczna2. Nexen N Blue 4 Season Dostateczny
2. Nexen N Blue 4 Season Warunkowo polecane
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 37,6 | 50 | |||||
BFGoodrich G-Grip All Season 2 | 42 | 55,9 | |||||
Nexen N Blue 4 Season | 42 | 54 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Na śniegu | Koszty operacyjne | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1 | 2+ | 1 | 1 | |||
BFGoodrich G-Grip All Season 2 Ocena: Dobry + | 2- | 2 | 1 | 2 | |||
Nexen N Blue 4 Season Ocena: Dobry + | 2 | 2 | 2- | 2+ | |||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 39,7 | 45 | |||||
BFGoodrich G-Grip All Season 2 | 43,1 | 51 | |||||
Nexen N Blue 4 Season | 41,9 | 50,3 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 39,5 | 46,3 | |||||
BFGoodrich G-Grip All Season 2 | 44,6 | 54,1 | |||||
Nexen N Blue 4 Season | 42,3 | 50,4 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 39,4 | 45,2 | |||||
BFGoodrich G-Grip All Season 2 | 44,8 | 52,8 | |||||
Nexen N Blue 4 Season | 43,6 | 49,9 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |