Segment
1. BFGoodrich G-Grip All Season 2 Wyższa klasa średnia2. Viking Fourtech Budżetowe
# | BFGoodrich G-Grip All Season 2
| Viking Fourtech
| Dodaj dla porównania |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ||
Wymiary | R14 - R19 | R13 - R19 | |
Cena | |||
Usunąć | Usunąć z porównania | Usunąć z porównania |
Zacznijmy od omówienia BFGoodrich G-Grip All Season 2. Ten opona uzyskuje ogólną ocenę 48% na naszej stronie internetowej. Wyprodukowana przez renomowanych producentów opon BFGoodrich, należy do kategorii opon uniwersalnych, co oznacza, że jest przeznaczona do radzenia sobie z różnymi warunkami pogodowymi.
W teście przeprowadzonym przez Autobild zajęła 14. miejsce spośród 27 opon. Wyróżniające się zalety tej opony to minimalny hałas zewnętrzny i wyjątkowy poziom komfortu. Wyróżniała się również we wszystkich kategoriach związanych ze śniegiem, w tym hamowaniem na śniegu, pokonywaniem zakrętów na śniegu i zachowaniem na śniegu, co potencjalnie czyni ją doskonałym wyborem do jazdy zimowej. Impresjonującą wydajność na śniegu oraz krótkie odległości hamowania na suchej nawierzchni BFGoodrich G-Grip All Season 2 został pochwalony w recenzji Autobild 2020, wraz z komfortem jazdy i oszczędzającym paliwo oporem toczenia. Recenzja wskazała jednak na pewne niedopasowanie na mokrych drogach jako potencjalną wadę.
Przechodząc do Viking Fourtech, uzyskała ona ogólną ocenę 32% na naszej platformie. Ta opona uniwersalna jest dostarczana przez Viking. Konkurując z tym samym zestawem opon przetestowanych przez Autobild, pozycja Viking Fourtech była zaledwie o jedno miejsce za oponą BFGoodrich, na 15. miejscu.
Jego główne zalety leżą w radzeniu sobie z aquaplaningiem - poprzecznym i oporem toczenia. Sugeruje to, że opona działa optymalnie w warunkach mokrej nawierzchni dzięki swojej wyjątkowej odporności na aquaplaning, oferując bezpieczne i efektywne doświadczenie jazdy. Kolejnym korzystnym aspektem jest niski opór toczenia opony, przyczyniający się do lepszej efektywności paliwowej.
Podsumowując, opona BFGoodrich G-Grip All Season 2 wypada lepiej od Viking Fourtech zarówno pod względem ogólnej oceny, jak i pozycji w teście. Oba są oponami uniwersalnymi, ale G-Grip All Season 2 wyróżnia się doskonałym zarządzaniem hałasem, poziomem komfortu i znakomitą wydajnością w śnieżnych warunkach, chociaż Fourtech radzi sobie dobrze z mokrymi drogami i oporem toczenia. Sprawdź oba produkty dokładniej na naszej stronie internetowej, aby dokonać najlepszego wyboru odpowiednio do swoich potrzeb.
1. BFGoodrich G-Grip All Season 2 Wyższa klasa średnia2. Viking Fourtech Budżetowe
1. BFGoodrich G-Grip All Season 2 Fantastyczna2. Viking Fourtech Dostateczny
2. Viking Fourtech Dostateczny
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 37,6 | 50 | |||||
BFGoodrich G-Grip All Season 2 | 42 | 55,9 | |||||
Viking Fourtech | 43,5 | 52,6 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 39,7 | 45 | |||||
BFGoodrich G-Grip All Season 2 | 43,1 | 51 | |||||
Viking Fourtech | 45,3 | 51 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 39,5 | 46,3 | |||||
BFGoodrich G-Grip All Season 2 | 44,6 | 54,1 | |||||
Viking Fourtech | 46 | 53,5 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 39,4 | 45,2 | |||||
BFGoodrich G-Grip All Season 2 | 44,8 | 52,8 | |||||
Viking Fourtech | 47,4 | 50,8 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |