• 14 sklepów, 115 988 produktów

Porównanie: BFGoodrich G-Grip All Season 2 kontra Viking Fourtech

# BFGoodrich G-Grip All Season 2
/0%
Viking Fourtech
/0%

Dodaj dla porównania

BFGoodrich
Viking
WymiaryR14 - R19 R13 - R19
Cena
UsunąćUsunąć z porównaniaUsunąć z porównania

Zacznijmy od omówienia BFGoodrich G-Grip All Season 2. Ten opona uzyskuje ogólną ocenę 48% na naszej stronie internetowej. Wyprodukowana przez renomowanych producentów opon BFGoodrich, należy do kategorii opon uniwersalnych, co oznacza, że jest przeznaczona do radzenia sobie z różnymi warunkami pogodowymi.


W teście przeprowadzonym przez Autobild zajęła 14. miejsce spośród 27 opon. Wyróżniające się zalety tej opony to minimalny hałas zewnętrzny i wyjątkowy poziom komfortu. Wyróżniała się również we wszystkich kategoriach związanych ze śniegiem, w tym hamowaniem na śniegu, pokonywaniem zakrętów na śniegu i zachowaniem na śniegu, co potencjalnie czyni ją doskonałym wyborem do jazdy zimowej. Impresjonującą wydajność na śniegu oraz krótkie odległości hamowania na suchej nawierzchni BFGoodrich G-Grip All Season 2 został pochwalony w recenzji Autobild 2020, wraz z komfortem jazdy i oszczędzającym paliwo oporem toczenia. Recenzja wskazała jednak na pewne niedopasowanie na mokrych drogach jako potencjalną wadę.


Przechodząc do Viking Fourtech, uzyskała ona ogólną ocenę 32% na naszej platformie. Ta opona uniwersalna jest dostarczana przez Viking. Konkurując z tym samym zestawem opon przetestowanych przez Autobild, pozycja Viking Fourtech była zaledwie o jedno miejsce za oponą BFGoodrich, na 15. miejscu.


Jego główne zalety leżą w radzeniu sobie z aquaplaningiem - poprzecznym i oporem toczenia. Sugeruje to, że opona działa optymalnie w warunkach mokrej nawierzchni dzięki swojej wyjątkowej odporności na aquaplaning, oferując bezpieczne i efektywne doświadczenie jazdy. Kolejnym korzystnym aspektem jest niski opór toczenia opony, przyczyniający się do lepszej efektywności paliwowej.


Podsumowując, opona BFGoodrich G-Grip All Season 2 wypada lepiej od Viking Fourtech zarówno pod względem ogólnej oceny, jak i pozycji w teście. Oba są oponami uniwersalnymi, ale G-Grip All Season 2 wyróżnia się doskonałym zarządzaniem hałasem, poziomem komfortu i znakomitą wydajnością w śnieżnych warunkach, chociaż Fourtech radzi sobie dobrze z mokrymi drogami i oporem toczenia. Sprawdź oba produkty dokładniej na naszej stronie internetowej, aby dokonać najlepszego wyboru odpowiednio do swoich potrzeb.

Dodaj dla porównania

Wymiary i ceny

Testy wzajemne

Autobild
Nazwa Droga hamowania na suchej nawierzchniDroga hamowania na mokrej nawierzchni
Najlepsze wyniki w teście37,650
BFGoodrich G-Grip All Season 24255,9
Viking Fourtech43,552,6
Wyświetl szczegóły testu
Autobild
Nazwa Droga hamowania na suchej nawierzchniDroga hamowania na mokrej nawierzchni
Najlepsze wyniki w teście39,745
BFGoodrich G-Grip All Season 243,151
Viking Fourtech45,351
Wyświetl szczegóły testu
Autobild
Nazwa Droga hamowania na suchej nawierzchniDroga hamowania na mokrej nawierzchni
Najlepsze wyniki w teście39,546,3
BFGoodrich G-Grip All Season 244,654,1
Viking Fourtech4653,5
Wyświetl szczegóły testu
Autobild
Nazwa Droga hamowania na suchej nawierzchniDroga hamowania na mokrej nawierzchni
Najlepsze wyniki w teście39,445,2
BFGoodrich G-Grip All Season 244,852,8
Viking Fourtech47,450,8
Wyświetl szczegóły testu