Segment
1. Continental PremiumContact 7 Najwyższa półka2. Dunlop SP Sport MAXX RT2 Najwyższa półka
W tym porównaniu porównujemy oponę producenta z Niemcy (Continental) z oponą producenta z Stany Zjednoczone (Dunlop). Dunlop to marka, która należy do grupy GoodYear. Ogólnie rzecz biorąc, opony Continental letnie są nieco lepiej oceniane (84%) niż opony Dunlop (72%). W tym konkretnym przypadku Continental PremiumContact 7 ma lepszą ocenę 97% w porównaniu do 76% opony Dunlop SP Sport MAXX RT2. Pierwszy test opony Continental PremiumContact 7 został przeprowadzony w 2023, w porównaniu do 2016, kiedy to po raz pierwszy przetestowano oponę Dunlop SP Sport MAXX RT2. Ważny dla tego porównania jest również test Autobild 2025 225/40 R18, gdzie testowano zarówno PremiumContact 7 jak i SP Sport MAXX RT2. Zobacz więcej testów wzajemnych poniżej. Jeśli chodzi o porównanie, etykiety ue mogą być również interesujące - 100% wymiarów Continental PremiumContact 7 ma A ocenę przyczepności na mokrej nawierzchni. Większość (93%) wymiarów Dunlop SP Sport MAXX RT2 ma również A ocenę przyczepności na mokrej nawierzchni. Wiemy również, gdzie jest produkowany PremiumContact 7 - Francja/Słowacja/Niemcy/Czechy.
# | Continental PremiumContact 7
| Dunlop SP Sport MAXX RT2
| Dodaj dla porównania |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ||
Wymiary | R16 - R21 | R17 - R21 | |
Cena | |||
Usunąć | Usunąć z porównania | Usunąć z porównania |
1. Continental PremiumContact 7 Najwyższa półka2. Dunlop SP Sport MAXX RT2 Najwyższa półka
1. Dunlop SP Sport MAXX RT2 Fantastyczna2. Continental PremiumContact 7 Zwycięzca testu
1. Continental PremiumContact 7 Dobry +2. Dunlop SP Sport MAXX RT2 Nadal poleca
Nazwa | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Continental PremiumContact 7 Ocena: Przykłady | |||||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 Ocena: Dobry + | |||||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 32.6 | 27.4 | |||||
Continental PremiumContact 7 | 34.6 | 28.3 | |||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 | 35.2 | 31.5 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Continental PremiumContact 7 Ocena: Zwycięzca testu | |||||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 Ocena: Dobry + | |||||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Wpływ na środowisko naturalne | Bezpieczeństwo jazdy | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1,6 | 1,7 | |||||
Continental PremiumContact 7 Ocena: Dobry + | 2,6 | 1,7 | |||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 Ocena: Dostateczny | 2,6 | 2,6 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Koszty operacyjne | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 2+ | 1- | 1 | ||||
Continental PremiumContact 7 Ocena: Wyjątkowe | 2+ | 2+ | 2+ | ||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 Ocena: Dobry + | 2 | 2- | 2- | ||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 58.1 | 24.8 | |||||
Continental PremiumContact 7 | 59 | 25.3 | |||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 | 61.8 | 27 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |