Segment
1. Toyo Proxes CF2 Wyższa klasa średnia2. GT Radial Champiro FE1 Budżetowe
W tym porównaniu porównujemy oponę producenta z Singapur (GT) z oponą producenta z Japonia (Toyo). Ogólnie rzecz biorąc, opony Toyo letnie są nieco lepiej oceniane (Toyo (58%) niż opony GT (37%). Ale jeśli chodzi o porównanie opon GT Radial Champiro FE1 i Toyo Proxes CF2, ocena jest taka sama - 0%. Pierwszy test opony GT Radial Champiro FE1 został przeprowadzony w 2016, w porównaniu do 2018, kiedy to po raz pierwszy przetestowano oponę Toyo Proxes CF2. Ważny dla tego porównania jest również test Autobild 2018 195/65 R15, gdzie testowano zarówno Radial Champiro FE1 jak i Proxes CF2.
# | GT Radial Champiro FE1
| Toyo Proxes CF2
| Dodaj dla porównania |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ||
Wymiary | R15 - R17 | R14 - R18 | |
Cena | |||
Usunąć | Usunąć z porównania | Usunąć z porównania |
1. Toyo Proxes CF2 Wyższa klasa średnia2. GT Radial Champiro FE1 Budżetowe
1. Toyo Proxes CF2 17.5
1. Toyo Proxes CF2 Dostateczny2. GT Radial Champiro FE1 Dostateczny
1. Toyo Proxes CF2 Dostateczny2. GT Radial Champiro FE1 Dostateczny
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 34,5 | 34,3 | |||||
GT Radial Champiro FE1 | 38 | 40,8 | |||||
Toyo Proxes CF2 | 37,8 | 40,5 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |