Segment
1. Bridgestone Potenza Sport Najwyższa półka2. Gt Radial Sportactive 2 Budżetowe
W tym porównaniu porównujemy oponę producenta z Singapur (Gt) z oponą producenta z Japonia (Bridgestone). Pierwszy test opony Gt Radial Sportactive 2 został przeprowadzony w 2025, w porównaniu do 2021, kiedy to po raz pierwszy przetestowano oponę Bridgestone Potenza Sport. Ważny dla tego porównania jest również test Autobild 2025 225/40 R18, gdzie testowano zarówno Radial Sportactive 2 jak i Potenza Sport.
# | Gt Radial Sportactive 2
| Bridgestone Potenza Sport
| Dodaj dla porównania |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ||
Wymiary | R16 - R21 | R17 - R22 | |
Cena | |||
Usunąć | Usunąć z porównania | Usunąć z porównania |
1. Bridgestone Potenza Sport Najwyższa półka2. Gt Radial Sportactive 2 Budżetowe
1. Bridgestone Potenza Sport Bardzo dobry
1. Bridgestone Potenza Sport Dobry +
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 32.6 | 27.4 | |||||
GT Radial SportActive 2 | 36.0 | 31.7 | |||||
Bridgestone Potenza Sport | 32.6 | 27.6 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |