Segment
1. Toyo Proxes CF2 Wyższa klasa średnia2. Linglong Green-Max HP010 Budżetowe
W tym porównaniu porównujemy oponę producenta z Chiny (Linglong) z oponą producenta z Japonia (Toyo). Ogólnie rzecz biorąc, opony Toyo letnie są nieco lepiej oceniane (Toyo (58%) niż opony Linglong (43%). Ale jeśli chodzi o porównanie opon Linglong Green-Max HP010 i Toyo Proxes CF2, ocena jest taka sama - 0%. Pierwszy test opony Linglong Green-Max HP010 został przeprowadzony w 2019, w porównaniu do 2018, kiedy to po raz pierwszy przetestowano oponę Toyo Proxes CF2. Ważny dla tego porównania jest również test ADAC 2019 185/65 R15, gdzie testowano zarówno Green-Max HP010 jak i Proxes CF2.
# | Linglong Green-Max HP010
| Toyo Proxes CF2
| Dodaj dla porównania |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ||
Wymiary | R14 - R17 | R14 - R18 | |
Cena | |||
Usunąć | Usunąć z porównania | Usunąć z porównania |
1. Toyo Proxes CF2 Wyższa klasa średnia2. Linglong Green-Max HP010 Budżetowe
2. Toyo Proxes CF2 17.5
1. Linglong Green-Max HP010 Dostateczny2. Toyo Proxes CF2 Dostateczny
1. Linglong Green-Max HP010 Dostateczny2. Toyo Proxes CF2 Dostateczny
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Hałas | Amortyzacja | Zużycie paliwa | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1,9 | 1,5 | 2,1 | 0,5 | 1,4 | ||
Linglong Green-Max HP010 Ocena: Dostateczny | 2,8 | 3,0 | 2,5 | 3,5 | 2,1 | ||
Toyo Proxes CF2 Ocena: Dostateczny | 2,8 | 2,2 | 2,3 | 2,0 | 2,0 | ||
Wyświetl szczegóły testu |