Warianty 245/35 R18 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
Ta kombinacja nie jest dostępna.
Nie
Nie
Specjalne: XL
245/35 R18 jest 40mm szerszy niż najwęższy wymiar (205) i 80mm węższy niż najszerszy (325). Profil opony 35 oznacza, że wysokość boku opony wynosi 35% szerokości opony (245mm), co daje wysokość boku 85.75mm. W 245/35 R18, istnieje tylko jeden możliwy indeks prędkości dla Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 - "Y", który jest dobry dla prędkości do 300 km/h. W 245/35 R18, Eagle F1 Asymmetric 6 zazwyczaj konkuruje z Turanza T005, czyli oponą od Bridgestone z oceną 91%, w porównaniu do 93% danego Goodyear.
AutoMotorSport Test opon letnich 2022 245/45 R19 Wyjątkowe Pozycja # 1 z 10Zajmując najwyższą pozycję wśród 10 konkurentów, opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 wykazała wyjątkową wydajność, zdobywając ostateczną ocenę "Wybitna". Oponę szczególnie wyróżniono za znacznie krótkie odległości hamowania, doskonałą przyczepność i wysoką stabilność podczas zakrętów. Oferowała sportowe, a jednocześnie proste doświadczenie z jazdy na suchym podłożu. Co więcej, jej wydajność w warunkach mokrych była zauważalnie bezpieczna i dynamiczna, zapewniając doskonałą kontrolę. Pomimo drobnej krytyki dotyczącej ochrony przed aquaplaningiem, mocne strony opony znacząco przewyższały ten aspekt. Wyróżniała się w kilku dyscyplinach, w tym w hamowaniu na suchym, prowadzeniu na suchym, zarówno obiektywnym jak i subiektywnym, reakcji na skręt na suchym, a także prowadzeniu w deszczu, obiektywnemu prowadzeniu w deszczu i prowadzeniu na bok na mokrej nawierzchni, potwierdzając jej wszechstronne i niezawodne możliwości w zróżnicowanych warunkach jazdy.
Autobild Test opon letnich 2022 245/40 R19 Przykłady Pozycja # 1 z 10Zabezpieczenie pierwszego miejsca wśród dziesięciu konkurentów, opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 wyróżniła się doskonałymi osiągami. Ta opona imponowała zrównoważonymi osiągami na najwyższym poziomie, charakteryzując się godnym uznania oporem przed aquaplaningiem, krótkimi odległościami hamowania, precyzyjnym prowadzeniem oraz niskim oporem toczenia. Pomimo wysokiej ceny i lekkiego skupienia na krótszych odległościach hamowania na mokro oraz na sucho dla zwiększenia efektywności paliwowej, opona ta nadal wyszła na prowadzenie. To, co wyróżniało ją szczególnie, to jej doskonałe zdolności w hamowaniu na suchym, redukcji hałasu zewnętrznego, komforcie, oporze toczenia, zakrętach na mokrej nawierzchni oraz prowadzeniu na mokro, co czyni ją wiodącym wyborem dla kierowców poszukujących połączenia bezpieczeństwa i osiągów.