• 14 sklepów, 115 988 produktów
Tabela zawartości:
Vredestein Wintrac Pro

Warianty 225/40 R18 Vredestein Wintrac Pro


225/40 R18 jest 20mm szerszy niż najwęższy wymiar (205) i 100mm węższy niż najszerszy (325). Profil opony 40 oznacza, że wysokość boku opony wynosi 40% szerokości opony (225mm), co daje wysokość boku 90mm. W 225/40 R18, istnieje tylko jeden możliwy indeks prędkości dla Vredestein Wintrac Pro - "W", który jest dobry dla prędkości do 270 km/h. Najnowszy test w 225/40 R18 został przeprowadzony przez Autobild w 2020, gdzie Wintrac Pro otrzymał ocenę "Przykłady" i zajął 5. miejsce. Został przetestowany na pojeździe VW Golf.

225/40 R18 92 W

Sklep Produkt Zapas Dostępność Wysyłka Cena Akcja

Vredestein Wintrac Pro jest produkowana w rozmiarach 118 od 205/45 R17 do 325/35 R22.

Podobne opony

Vredestein Wintrac Pro w testach opon

Testy odpowiednich opon w tych samych lub podobnych rozmiarach (225/40 R18)
Autobild
Autobild Test opon zimowych 2023 225/40 R18
Dobry +
Pozycja # 7 z 11
Zabezpieczając środkowe miejsce, Vredestein Wintrac Pro zakończył rywalizację na 7. miejscu spośród 11 konkurentów, zdobywając pochwałę za ocenę „Dobry”. Zgodnie z ocenami, ta opona pokazała swoje mocne strony w trakcji na śniegu i wykazała znakomitą wydajność zarówno na mokrych, jak i suchych drogach, czego dowodem były krótkie odległości hamowania na mokrych nawierzchniach i dynamicznie wyważone prowadzenie. Jednak nie obyło się bez wad; opona wykazała umiarkowany chwyt boczny na spiętym śniegu i została zauważona ze względu na zwiększone opory toczenia, czynniki, które nabywcy mogliby wziąć pod uwagę wobec jej solidnych osiągnięć w innych obszarach.
Nazwa
Vredestein Wintrac Pro
Wyświetl szczegóły testu
Autobild
Nazwa Droga hamowania na mokrej nawierzchniDroga hamowania na śniegu
Najlepsze wyniki w teście31,429,2
Vredestein Wintrac Pro36,430,6
Wyświetl szczegóły testu
ADAC
ADAC Test opon zimowych 2023 225/45 R17
Dostateczny
Pozycja # 5 z 16
Zajmując 5. miejsce spośród 16 konkurentów, oponie VREDESTEIN WINTRAC PRO przyznano ostateczną ocenę "Satysfakcjonująca" za jej wydajność. Opona ta wykazała się godnymi pochwały cechami na zimowych drogach, w tym dobrą zdolnością hamowania na śniegu i lodzie, co przyczyniło się do jej silnej pozycji. Jej przewidywany przebieg oraz odporność na zużycie zostały pochwalone za bycie dobre, podobnie jak niskie zużycie paliwa, wskazujące na imponującą wydajność środowiskową. Jednakże opona ta wykazała pewne wady w komforcie jazdy po suchych drogach oraz w prowadzeniu na granicy, wymagając czasami poprawek w kierowaniu ze względu na dosyć elastyczną odpowiedź. Opona wykazywała również drobne słabości na mokrych powierzchniach, i chociaż poradziła sobie z pewną jazdą po trasach, lepsza ocena była utrudniona brakiem precyzji i zdolności do synergii sił podłużnych i bocznych. Pomimo tych kilku wad, opona VREDESTEIN WINTRAC PRO wyróżniła się w teście ze względu na jej ogólnie bezpieczną wydajność i efektywność środowiskową, co czyni ją satysfakcjonującym wyborem na warunki zimowe.
Nazwa Wpływ na środowisko naturalneBezpieczeństwo jazdy
Najlepsze wyniki w teście1,82,0
Vredestein Wintrac Pro2,32,7
Wyświetl szczegóły testu
Autobild
Autobild Test opon zimowych 2023 225/60 R18
Dobry +
Pozycja # 5 z 10
Vredestein Wintrac Pro zakończył swoją ocenę imponująco, zajmując 5. pozycję wśród konkurentów. Opona ta zdobyła pochwałę w postaci oceny "Dobry", podkreślając jej doskonałość w działaniu w zmiennych warunkach zimowych. Testerzy docenili jej silne występy w szerokim spektrum wyzwań pogodowych, w szczególności jej doskonałe osiągi prowadzenia w różnorodnych warunkach, niezwykle krótkie drogi hamowania na śniegu oraz stabilny chwyt na mokrych nawierzchniach. Dodatkowo, jej umiarkowany poziom ceny dodaje do jej atrakcyjności. Warto jednak zauważyć delikatną skłonność do podsterowności na lodzie i śniegu, co wskazuje na obszar do ewentualnej poprawy. Ta opona potrafiła wyróżnić się bez dominowania ani odstępowania w żadnej konkretnej dyscyplinie, prezentując zbalansowaną opcję do jazdy zimowej.
Nazwa
Vredestein Wintrac Pro
Wyświetl szczegóły testu
Autoexpress
Autoexpress Test opon zimowych 2023 225/45 R17

Pozycja # 7 z 7
Na arenie konkurencji Vredestein Wintrac Pro znalazł się w trudnej sytuacji, zajmując 7. miejsce spośród 7 zawodników. Ta wydajność wskazuje, że od pierwotnej oceny w 2019 roku opona zaczęła odstawać od najnowszych ofert pod względem zdolności, zwłaszcza w warunkach zimowych. Opona napotkała największe wyzwania na śniegu, gdzie udało jej się zająć ostatnie miejsce w dwóch testach na śniegu. Warto jednak zauważyć, że pomimo tych pozycji, opona ta kończyła tylko kilka procent za zwycięzcą całej klasyfikacji i ściśle śledziła najlepszych wykonawców, demonstrowując godne pochwały wysiłki w konkurencji. Wintrac Pro wykazał istotnie większą różnicę w wydajności na mokrych i suchych nawierzchniach. Był zauważalnie mniej zdolny w warunkach mokrych, borykając się z niestabilnością i tylnym kołem, które miało tendencję do nadmiernych ruchów bez zastosowania gazu. Jego wydajność w pokonywaniu ciasnych fragmentów była utrudniona z powodu opóźnionego chwytu na przednich oponach, co wymagało ostrożnego podejścia do gazu, aby uniknąć utraty trakcji. Z kolei jego wydajność na suchych nawierzchniach była bliższa czołowym konkurentom, oferując przyzwoitą równowagę prowadzenia i potencjalny wybór dla tych, którzy priorytetowo traktują redukcję hałasu w kabinie. Wśród ocenionych dyscyplin opona ta wyróżniała się minimalizowaniem hałasu wewnętrznego, co stanowiło wyraźną przewagę w poprawie komfortu jazdy poprzez redukcję dźwięków, co może być istotnym czynnikiem dla pewnych konsumentów.
Nazwa
Vredestein Wintrac Pro
Wyświetl szczegóły testu
Autobild
Autobild Test opon zimowych 2023 225/45 R18
Dobry +
Pozycja # 8 z 20
Zajmując ósme miejsce spośród 20 konkurentów, opona Vredestein Wintrac Pro zdobyła pochwałą 'Good' ostateczną ocenę. Ta opona zaprezentowała imponującą wydajność na śniegu i lodzie, zapewniając niezawodne doświadczenie jazdy w trudnych warunkach zimowych. Wykazała również dobrą odporność na aquaplaning, oferując dodatkowe bezpieczeństwo podczas intensywnych opadów deszczu. Zrównoważone prowadzenie zarówno na mokrych, jak i suchych drogach dodatkowo podkreśliło jej wszechstronność. Jednak zauważoną wadą było krótsze życie bieżnika, wskazujące na krótszy okres przed koniecznością wymiany. Pomimo tego Vredestein Wintrac Pro wyróżniła się swoimi solidnymi zimowymi możliwościami, nie dominując ani nie pozostając w tyle w żadnej z testowanych dyscyplin.
Nazwa Na mokrej nawierzchniNa suchej nawierzchniNa śnieguKoszty operacyjne
Najlepsze wyniki w teście2+2+12+
Vredestein Wintrac Pro2-2-2+3+
Wyświetl szczegóły testu
Sportauto
Sportauto Test opon zimowych 2023 225/40 R18
Dobry +
Pozycja # 5 z 9
W czasie testu opon zimowych model Vredestein Wintrac Pro zajął szacowne 5 miejsce spośród 9 konkurujących opon. Osiągnął końcową ocenę "Dobry", co podkreśla jego zrównoważoną wydajność w różnych testach. Opona wyróżniała się wysokim poziomem przyczepności na mokrych nawierzchniach oraz zapewniała bezpieczne, sportowe i łatwo kontrolowalne doświadczenia podczas jazdy po mokrym podłożu. Jednakże opona spotkała się z krytyką ze względu na zmniejszoną odporność na aquaplaning w mokrych zakrętach, co wskazuje na obszar do poprawy. Ewaluatorzy podkreślili jej niezawodność zarówno w warunkach mokrych, jak i śniegowych, ale zauważyli, że opona ma tendencję do wczesnego aquaplaningu w zakrętach. Wśród jej wybitnych osiągnięć znajduje się wyjątkowa wydajność w zakrętach na mokrym podłożu i obszarach przyczepności na mokro, gdzie prześcignęła swoich rywali, co określa ją jako najlepszą w tych konkretnych dziedzinach. Te cechy dowodzą, że model Vredestein Wintrac Pro ma swoje atuty w zapewnianiu bezpieczeństwa i wydajności, szczególnie w trudnych warunkach mokrych.
Nazwa
Vredestein Wintrac Pro
Wyświetl szczegóły testu
Autoklub ČR
Nazwa Liczba punktówNa mokrej nawierzchniNa suchej nawierzchniNa śniegu
Najlepsze wyniki w teście103,6108,3100,2102,1
Vredestein Wintrac Pro100,4102,498100,4
Wyświetl szczegóły testu
Źródło: www.autoklub.cz
Autozeitung
Autozeitung Test opon zimowych 2022 225/45 R17
Fantastyczna
Pozycja # 5 z 8
Opona Vredestein Wintrac Pro zajęła szacowne 5. miejsce spośród 8 konkurentów. Opona została opisana jako nieco ospała w reakcji na mokre warunki, wymagająca większych kątów skrętu do nawigacji, ale wykazująca minimalne reakcje na zmianę obciążenia, zapewniając stabilną kontrolę tylnego koła. Na suchych powierzchniach zauważono lekkie opóźnienie w odpowiedzi kierownicy i tendencję pojazdu do wchodzenia w zakręty na wszystkich czterech kołach, w połączeniu z większym oporem toczenia i poziomem hałasu. W śnieżnych warunkach zapewniała dobra przyczepność, ale krytykowana była za wolną reakcję na sterowanie, wczesne podsterowywanie i ograniczoną przyczepność boczną, z nerwowo reagującym tylnym kołem podczas zmian obciążenia. Pomimo tych obserwacji opona otrzymała końcową ocenę "Bardzo polecana".
Nazwa Na mokrej nawierzchniNa suchej nawierzchniNa śniegu
Najlepsze wyniki w teście147143147
Vredestein Wintrac Pro113121119
Wyświetl szczegóły testu
Źródło: www.autozeitung.de
Tyre Reviews
Tyre Reviews Test opon zimowych 2022 225/45 R17

Pozycja # 6 z 9
Nazwa
Vredestein Wintrac Pro
Źródło: www.tyrereviews.com
ADAC
ADAC Test opon zimowych 2021 225/50 R17
Dostateczny
Pozycja # 8 z 18
Nazwa Na mokrej nawierzchniNa suchej nawierzchniNa śnieguNa lodzieHałasAmortyzacja
Najlepsze wyniki w teście1,61,91,52,12,71,5
Vredestein Wintrac Pro2,32,32,22,53,43,0
Wyświetl szczegóły testu
Źródło: www.adac.de
Autobild
Nazwa Na mokrej nawierzchniNa suchej nawierzchniNa śniegu
Najlepsze wyniki w teście2+2+1
Vredestein Wintrac Pro2+ 22+
Wyświetl szczegóły testu
Źródło: www.autobild.de
AutoMotorSport
Nazwa Na mokrej nawierzchniNa suchej nawierzchniNa śnieguOpór toczeniaHałas
Najlepsze wyniki w teście9,58,79,9109
Vredestein Wintrac Pro8,38,67,967
Wyświetl szczegóły testu
ACE
Nazwa Liczba punktówNa mokrej nawierzchniNa suchej nawierzchniNa śnieguOpór toczeniaHałas
Najlepsze wyniki w teście200674860189
Vredestein Wintrac Pro175584451134
Wyświetl szczegóły testu
Źródło: images.ace.de
Autobild
Nazwa Na mokrej nawierzchniNa suchej nawierzchniNa śniegu
Najlepsze wyniki w teście2+2+1
Vredestein Wintrac Pro2+ 22
Wyświetl szczegóły testu
Źródło: www.autobild.de
Autobild
Nazwa Na mokrej nawierzchniNa suchej nawierzchniNa śniegu
Najlepsze wyniki w teście1-21-
Vredestein Wintrac Pro1- 2 2
Wyświetl szczegóły testu
Źródło: www.autobild.de
Autobild
Nazwa Na mokrej nawierzchniNa suchej nawierzchniNa śnieguKoszty operacyjne
Najlepsze wyniki w teście2+2+12+
Vredestein Wintrac Pro2+ 222-
Wyświetl szczegóły testu
Źródło: www.autobild.de
Autobild
Nazwa Droga hamowania na mokrej nawierzchniDroga hamowania na śniegu
Najlepsze wyniki w teście29,224
Vredestein Wintrac Pro30,825,2
Wyświetl szczegóły testu
Źródło: www.autobild.de

225/40 R18 - Najlepsze opony zimowe (zgodnie z testami)

#NazwaNasza ocenaTest do tego rozmiaruTest dla opon tej samej szerokościSegmentCena
1. Hankook Winter i*cept evo3 W330
76.7%
79.7%
73.8%
78.9%
Wyższa klasa średnia
2. Michelin PILOT ALPIN 5
77.2%
89.9%
89.6%
80.6%
Najwyższa półka
3. Continental ContiWinterContact TS 850P! Nowszy dostępny model: Continental WinterContact TS 870 P
83.2%
77.8%
82.7%
80.3%
Najwyższa półka
4. Bridgestone Blizzak LM-005! Nowszy dostępny model: Bridgestone Blizzak 6
92.2%
79.6%
84.4%
82.6%
Najwyższa półka
5. GoodYear UltraGrip Performance+! Nowszy dostępny model: GoodYear UltraGrip Performance 3
84.6%
92.6%
80.2%
85.4%
Najwyższa półka
6. Kleber KRISALP HP3
77.3%
88.7%
74.5%
80.5%
Wyższa klasa średnia
7. Goodyear UltraGrip Performance Gen-1! Nowszy dostępny model: GoodYear UltraGrip Performance+
82.9%
92.2%
82.8%
75.3%
Najwyższa półka
8. Pirelli Cinturato Winter 2
78.7%
81.3%
66.3%
81.3%
Najwyższa półka
9. Dunlop Winter Sport 5
81.7%
90.7%
81.6%
74.3%
Najwyższa półka
10. Michelin PILOT ALPIN PA4
87.4%
91.3%
89.3%
Najwyższa półka
11. BFGoodrich G-FORCE WINTER 2
72.5%
94.8%
73.9%
81.1%
Wyższa klasa średnia
12. Nokian WR D4
73.4%
93.7%
81.9%
72.5%
Wyższa klasa średnia
13. Pirelli WINTER SOTTOZERO Serie III
Najwyższa półka
14. Firestone Winterhawk 4
Wyższa klasa średnia
15. Hankook Winter i*cept evo2 W320! Nowszy dostępny model: Hankook Winter i*cept evo3 W330
75.8%
90.5%
85.7%
67.4%
Wyższa klasa średnia
16. Bridgestone Blizzak LM-001
80.6%
77.4%
83.7%
Najwyższa półka
17. Maxxis Premitra Snow WP6
78.4%
70.3%
78.3%
71.2%
Budżetowe
18. Semperit Speed-Grip 3! Nowszy dostępny model: Semperit Speed-Grip 5
78.1%
77.2%
71.3%
79.7%
Budżetowe
19. Semperit Speed-Grip 5
74.5%
77.6%
76%
68.8%
Budżetowe
20. Falken EuroWinter HS01! Nowszy dostępny model: Falken EuroWinter HS02
78.2%
74.2%
74.2%
77.1%
Wyższa klasa średnia
21. Fulda Kristall Control HP2
70%
85.9%
74%
72.3%
Budżetowe
22. Nokian WR Snowproof! Nowszy dostępny model: Nokian Snowproof 2
68.7%
80.6%
82.5%
85.9%
Wyższa klasa średnia
23. Nokian WR Snowproof P
66.1%
79.2%
92.3%
Wyższa klasa średnia
24. Toyo Observe S944
67.9%
66.9%
85.1%
79.9%
Wyższa klasa średnia
25. Barum Polaris 3! Nowszy dostępny model: Barum Polaris 5
73.6%
87.3%
Budżetowe
26. Continental WinterContact TS 860S
58.7%
77%
87.7%
Najwyższa półka
27. Sava Eskimo HP2
65.3%
79.5%
72.3%
73.5%
Budżetowe
28. Kumho WinterCraft WP71
81.9%
76.7%
78%
Wyższa klasa średnia
29. Uniroyal MS Plus 77! Nowszy dostępny model: Uniroyal WinterExpert
79.2%
83.3%
75.4%
74.1%
Wyższa klasa średnia
30. Giti GitiWinter W1
65.8%
77.2%
72.4%
72.7%
Budżetowe
31. Nexen WinGuard Sport 2 WU7
Budżetowe
32. Bridgestone Blizzak LM-32
Najwyższa półka
33. Debica Frigo HP2
70%
86.5%
74.1%
71.9%
Budżetowe
34. Barum Polaris 5! Nowszy dostępny model: Barum Polaris 6
63.8%
78.1%
72%
74.8%
Budżetowe
35. Nokian WR A4
Wyższa klasa średnia
36. Yokohama BluEarth winter V905
81.6%
70.5%
85.4%
Wyższa klasa średnia
37. Firestone Winterhawk 3! Nowszy dostępny model: Firestone Winterhawk 4
66.5%
83.4%
77.3%
71.3%
Wyższa klasa średnia
38. Matador MP93 Nordicca
Budżetowe
39. Fortune Fsr901
Budżetowe
40. Kormoran SNOW
Budżetowe
41. Matador MP92 Sibir Snow! Nowszy dostępny model: Matador MP93 Nordicca
72.1%
80.3%
76.9%
Budżetowe
42. Imperial SnowDragon UHP
62%
70.7%
88.8%
Budżetowe
43. Kormoran SNOWPRO B2
Budżetowe