Segment
1. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Najwyższa półka2. Toyo Proxes T1 Sport Wyższa klasa średnia
W tym porównaniu porównujemy oponę producenta z Stany Zjednoczone (GoodYear) z oponą producenta z Japonia (Toyo). Ogólnie rzecz biorąc, opony GoodYear letnie są nieco lepiej oceniane (69%) niż opony Toyo (58%). Pierwszy test opony GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 został przeprowadzony w 2019, w porównaniu do 2015, kiedy to po raz pierwszy przetestowano oponę Toyo Proxes T1 Sport. Ważny dla tego porównania jest również test AutoMotorSport 2020 225/45 R18, gdzie testowano zarówno Eagle F1 Asymmetric 5 jak i Proxes T1 Sport. Zobacz więcej testów wzajemnych poniżej. Jeśli zastanawiasz się, gdzie są produkowane omawiane opony, to Eagle F1 Asymmetric 5 jest produkowany w Słowenia/Niemcy, a Proxes T1 Sport jest produkowany w Japonia.
# | GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5
| Toyo Proxes T1 Sport
| Dodaj dla porównania |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ||
Wymiary | R17 - R22 | R16 - R20 | |
Cena | |||
Usunąć | Usunąć z porównania | Usunąć z porównania |
1. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Najwyższa półka2. Toyo Proxes T1 Sport Wyższa klasa średnia
1. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Przykłady2. Toyo Proxes T1 Sport Dostateczny
2. Toyo Proxes T1 Sport Warunkowo polecane
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Opór toczenia | Hałas | Komfort | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 9,4 | 9,3 | 10 | 10 | 10 | ||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Ocena: Bardzo dobry | 9,4 | 9,2 | 6 | 10 | 10 | ||
Toyo Proxes T1 Sport Ocena: Dostateczny | 5,5 | 8,1 | 7 | 9 | 8 | ||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Koszty operacyjne | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1 | 1- | 1 | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Ocena: Przykłady | 1- | 2+ | 1 | ||||
Toyo Proxes T1 Sport Ocena: Warunkowo polecane | 2 | 2 | 3- | ||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 32,1 | 28,7 | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 33,2 | 30,8 | |||||
Toyo Proxes T1 Sport | 35,4 | 31,5 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Hałas | Amortyzacja | Zużycie paliwa | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1,7 | 1,3 | 2,8 | 2,0 | 1,6 | ||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Ocena: Dobry + | 2,3 | 1,7 | 3,1 | 2,0 | 1,9 | ||
Toyo Proxes T1 Sport Ocena: Dostateczny | 2,8 | 2,0 | 2,9 | 3,0 | 2,0 | ||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Koszty operacyjne | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1 | 1 | 1 | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Ocena: Przykłady | 1- | 2+ | 1 | ||||
Toyo Proxes T1 Sport Ocena: Dostateczny | 2+ | 2- | 3 | ||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1- | 1- | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Ocena: Przykłady | 1- | 2+ | |||||
Toyo Proxes T1 Sport Ocena: Dostateczny | 3+ | 2 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 34,2 | 28,7 | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 34,7 | 28,8 | |||||
Toyo Proxes T1 Sport | 37,1 | 31,7 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |