Segment
1. Vredestein Ultrac Vorti Najwyższa półka2. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Najwyższa półka
W tym porównaniu porównujemy oponę producenta z Holland (Vredestein) z oponą producenta z Stany Zjednoczone (GoodYear). Ogólnie rzecz biorąc, opony GoodYear letnie są nieco lepiej oceniane (GoodYear (69%) niż opony Vredestein (34%). Pierwszy test opony Vredestein Ultrac Vorti został przeprowadzony w 2016, w porównaniu do 2019, kiedy to po raz pierwszy przetestowano oponę GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5. Ważny dla tego porównania jest również test Autobild 2020 245/45 R18, gdzie testowano zarówno Ultrac Vorti jak i Eagle F1 Asymmetric 5. Zobacz więcej testów wzajemnych poniżej. Jeśli zastanawiasz się, gdzie są produkowane omawiane opony, to Ultrac Vorti jest produkowany w Holandia, a Eagle F1 Asymmetric 5 jest produkowany w Słowenia/Niemcy.
# | Vredestein Ultrac Vorti
| GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5
| Dodaj dla porównania |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ||
Wymiary | R17 - R24 | R17 - R22 | |
Cena | |||
Usunąć | Usunąć z porównania | Usunąć z porównania |
1. Vredestein Ultrac Vorti Najwyższa półka2. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Najwyższa półka
1. Vredestein Ultrac Vorti Przykłady2. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Przykłady
1. Vredestein Ultrac Vorti Dobry +
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Koszty operacyjne | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1 | 1- | 1 | ||||
Vredestein Ultrac Vorti Ocena: Przykłady | 2+ | 1- | 2 | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Ocena: Przykłady | 1- | 2+ | 1 | ||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 32,1 | 28,7 | |||||
Vredestein Ultrac Vorti | 33,4 | 31,3 | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 33,2 | 30,8 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Hałas | Amortyzacja | Zużycie paliwa | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1,7 | 1,3 | 2,8 | 2,0 | 1,6 | ||
Vredestein Ultrac Vorti Ocena: Dostateczny | 2,7 | 2,5 | 2,9 | 2,0 | 2,4 | ||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Ocena: Dobry + | 2,3 | 1,7 | 3,1 | 2,0 | 1,9 | ||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Vredestein Ultrac Vorti Ocena: Dobry + | |||||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Ocena: Bardzo dobry - | |||||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | Koszty operacyjne | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1 | 1 | 1 | ||||
Vredestein Ultrac Vorti Ocena: Dobry + | 2 | 2+ | 2- | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Ocena: Przykłady | 1- | 2+ | 1 | ||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Na mokrej nawierzchni | Na suchej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 1- | 1- | |||||
Vredestein Ultrac Vorti Ocena: Przykłady | 2 | 2+ | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Ocena: Przykłady | 1- | 2+ | |||||
Wyświetl szczegóły testu |
Nazwa | Droga hamowania na suchej nawierzchni | Droga hamowania na mokrej nawierzchni | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najlepsze wyniki w teście | 34,2 | 28,7 | |||||
Vredestein Ultrac Vorti | 35,3 | 30,8 | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 34,7 | 28,8 | |||||
Wyświetl szczegóły testu |