Warianty 235/50 R18 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
Ta kombinacja nie jest dostępna.
Nie
Nie
Specjalne: XL
235/50 R18 jest 30mm szerszy niż najwęższy wymiar (205) i 90mm węższy niż najszerszy (325). Profil opony 50 oznacza, że wysokość boku opony wynosi 50% szerokości opony (235mm), co daje wysokość boku 117.5mm. W 235/50 R18, istnieje 2 możliwych indeksów prędkości dla Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 - "V","Y", które są dobre dla prędkości do 240, 300 km/h. W 235/50 R18, Eagle F1 Asymmetric 6 zazwyczaj konkuruje z Turanza T005, czyli oponą od Bridgestone z oceną 91%, w porównaniu do 93% danego Goodyear.
Autobild Test opon letnich 2024 235/55 R19 Przykłady Pozycja # 1 z 11Pojawiając się na szczycie z wyróżnieniem, opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zaprezentowała doskonałe osiągi w kompleksowej ocenie. Zdobywając ostateczną ocenę "Wzorowe", została pochwalona za wyjątkowe zdolności jezdne na każdej powierzchni, połączone z dynamicznym prowadzeniem i precyzyjnymi reakcjami kierownicy. Ponadto, jej zdolność do osiągania krótkich odległości hamowania zarówno na mokrych, jak i suchych nawierzchniach, w połączeniu z obniżonym oporem toczenia, dalsze umocniły jej pozycję jako zwycięzcy testu. Wybitnie wyróżniająca się w dyscyplinach takich jak hamowanie na suchej nawierzchni i prowadzenie na suchej nawierzchni, ta opona wyróżniła się bez wyraźnych słabości, udowadniając swoją wyższość jako doskonały wybór dla wymagających kierowców.
Autozeitung Test opon letnich 2023 235/35 R19 Fantastyczna Pozycja # 3 z 9Zabezpieczenie godnego trzeciego miejsca spośród dziewięciu konkurentów, opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zaprezentowała swoje umiejętności, otrzymując ostateczną ocenę jako „Silnie polecana”. Ta opona okazała się dynamicznym wszechstronnikiem, ustalając się nie tylko jako czysty wyścigowiec, ale jako niezwykle dobrze zrównoważona opcja z wyjątkowym komfortem jazdy. Została szczególnie zauważona ze względu na bardzo wysoki poziom przyczepności i zwinne prowadzenie na nawierzchniach mokrych, wykazując stabilne charakterystyki prowadzenia, chociaż z lekkim opóźnieniem w odpowiedzi w porównaniu do opon najlepiej radzących sobie. W warunkach suchych oferowała przewidywalne reakcje i konsekwentnie wysoki poziom przyczepności, zapewniając niezawodne wsparcie nawet w trudnych sytuacjach, chociaż jej zręczność i precyzja ustępowała rywalom takim jak Bridgestone, Michelin, czy Pirelli. Wyjątkowym elementem opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 była jej niewątpliwie najlepsza w swojej klasie wydajność w zakresie hałasu zewnętrznego, oferując płynną i cichą jazdę, dodatkowo podkreślając swoją atrakcyjność jako wysokiej jakości wybór opon letnich.