• 14 sklepów, 115 988 produktów

Letnie opony 2025 – przegląd rynku, testy, recenzje

Podsumowanie - testy opon letnich 2025

Testy w 2025
13 Testy
+6
Ostatnia aktualizacja: 27.03.2025
2024: 11
Najnowszy test
27.03.2025
VIBILAGARE - 235/55 R19

Jeśli szukasz poradnika, który pomoże Ci wybrać najlepsze opony letnie na nadchodzący sezon, to dobrze trafiłeś. W naszym obszernym przewodniku znajdziesz informacje oparte głównie na wynikach testów, ale także na etykietach UE i opiniach użytkowników. Spojrzymy na obecny rynek opon pod różnymi kątami - obejmiemy najczęściej polecane opony w testach, podzielimy testowane opony na różne segmenty, a także zagłębimy się w niedawno wprowadzone opony. Mimo to, jest to wciąż tylko ogólny przegląd rynku - jeśli znasz wymiary swoich opon, możesz stworzyć bardziej dostosowany do Ciebie przegląd, zawierający tylko dostępne opony, wpisując wymiary swoich opon w poniższej sekcji.


Szukają Państwo określonego rozmiaru?

Najlepsze opony letnie

#1
Opony letnie
2025
EU: 93% rozmiarów Continental SportContact 7 ma ocenę A.
A
EU: 70% rozmiarów Continental SportContact 7 ma ocenę C.
C

Continental SportContact 7

Nasza ulubiona codzienna opona wyczynowa, która zapewnia szybkie okrążenia na suchych torach, a jednocześnie jest bezpieczna podczas codziennych dojazdów do pracy, wygrywając wiele testów na mokrej nawierzchni. Jeśli jednak bardziej zależy Ci na komforcie i niskich oporach toczenia, PremiumContact 7 może być lepszym wyborem.

Continental SportContact 7 - Plusy

Doskonałe prowadzenie na suchych nawierzchniach, łączące dynamikę, precyzję kierowania i krótką drogę hamowania. Doskonałe osiągi na mokrej nawierzchni, w tym świetna przyczepność, krótka droga hamowania i komunikatywna reakcja układu kierowniczego. Dobra odporność na aquaplaning.

Continental SportContact 7 - Minusy

Umiarkowany komfort, niektóre testy wskazują na podsterowność na suchej nawierzchni.

Osiągnięcia

50%
Hamowanie na suchej nawierzchni
Jazda po mokrych zakrętach
Hamowanie na mokro
Handling na suchej nawierzchni
Handling na mokrej nawierzchni
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
Hałas zewnętrzny
Komfort

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
1
2025Autobild245/35 R19Przykłady
1
2025Die Reifentester225/40 R18Bardzo dobry
1
2025ADAC225/40 R18Dobry +
1
2024Autobild265/35 R19Przykłady
1
2023Automotorsport255/45 R20Bardzo dobry
1
2023Gute-Fahrt235/35 R19Wyjątkowe
1
2023Autozeitung235/35 R19Zwycięzca testu
1
2023SportAuto225/40 R18Wyjątkowe
1
2023Autobild225/40 R18Wyjątkowe
1
2022Tyre Reviews255/35 R19Zwycięzca testu
2
2022Autobild245/40 R19Przykłady
1
2022Sportauto235/35 R19Wyjątkowe
#2
Opony letnie
2025
EU: 96% rozmiarów Goodyear Efficientgrip 2 SUV ma ocenę A.
A
EU: 66% rozmiarów Goodyear Efficientgrip 2 SUV ma ocenę B.
B

Goodyear Efficientgrip 2 SUV

Komfortowa i cicha opona do SUV-ów, która jest bardzo dobrze wyważona i wytrzymała.

Goodyear Efficientgrip 2 SUV - Plusy

Doskonałe prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach, krótka droga hamowania, wysoki komfort, niski poziom hałasu

Goodyear Efficientgrip 2 SUV - Minusy

Wyższa cena, mniej responsywny układ kierowniczy

Osiągnięcia

50%
Hałas wewnętrzny
Hałas zewnętrzny
Komfort
Hamowanie na mokro
Akwaplaning poprzeczny
Handling na mokrej nawierzchni
Handling na suchej nawierzchni
Jazda po mokrych zakrętach
Aquaplaning wzdłużny
Hamowanie na suchej nawierzchni

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
3
2025Autobild215/55 R18Przykłady
4
2023Autobild225/65 R17Przykłady
1
2022Autobild235/55 R18Przykłady
1
2021Autobild215/60 R17Przykłady
2
2021Tyre Reviews235/55 R18-
#3
Opony letnie
2025
EU: 100% rozmiarów Continental PremiumContact 7 ma ocenę A.
A
EU: 80% rozmiarów Continental PremiumContact 7 ma ocenę C.
C

Continental PremiumContact 7

Continental zrobił to ponownie z PremiumContact 7. Jest to niewiarygodnie dobrze wyważona opona z odpowiednią przyczepnością na mokrej i suchej nawierzchni oraz ponadprzeciętnym przebiegiem. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2023 roku uzyskała tylko najlepsze wyniki w testach, a jedynym minusem jest jej wysoka cena.

Continental PremiumContact 7 - Plusy

Wyjątkowa przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach, najkrótsza droga hamowania, doskonała odporność na aquaplaning.

Continental PremiumContact 7 - Minusy

Nieco wyższe opory toczenia, średnia redukcja hałasu, wysoka cena

Osiągnięcia

50%
Hamowanie na mokro
Jazda po mokrych zakrętach
Handling na suchej nawierzchni
Handling na mokrej nawierzchni
Hamowanie na suchej nawierzchni
Hałas wewnętrzny
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
Hałas zewnętrzny

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
4
2025Autobild225/40 R18Przykłady
2
2025Autobild215/55 R18Przykłady
5
2025Vibilagare235/55 R19Dobry +
2
2025Autozeitung225/45 R18Fantastyczna
2
2025Aftonbladet225/45 R17Wyjątkowe
1
2025TYRE REVIEWS225/50 R17Zwycięzca testu
8
2025Autobild225/40 R18-
1
2024Automotorsport235/55 R18Zwycięzca testu
2
2024Autobild225/55 R17Przykłady
1
2024Autozeitung225/45 R17Zwycięzca testu
1
2024ACE225/45 R17Fantastyczna
1
2024Vibilagare215/55 R17-
1
2024ADAC215/55 R17Dobry +
2
2024Autobild205/55 R16Przykłady
1
2024Autobild205/55 R16-
#4
Opony letnie
2025
EU: 100% rozmiarów Michelin Pilot Sport 5 ma ocenę A.
A
EU: 93% rozmiarów Michelin Pilot Sport 5 ma ocenę C.
C

Michelin Pilot Sport 5

Gama opon Pilot Sport od Michelin jest już niemal legendarna, a warianty Cup są najszybszymi dostępnymi oponami drogowymi. Ale "zwykły" Pilot Sport 5 nie jest tak sportowy, jak sugeruje jego nazwa - jest niewiarygodnie dobrze wyważony, a priorytetem są niskie opory toczenia i wysokie przebiegi, a nie sportowe prowadzenie. To wciąż opona Michelin, więc należy spodziewać się wyższej ceny.

Michelin Pilot Sport 5 - Plusy

Doskonały margines bezpieczeństwa przed aquaplaningiem w połączeniu z krótką drogą hamowania na mokrej nawierzchni sprawia, że jest to bardzo dobrze wyważona opona, a dynamiczne prowadzenie zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni sprawia, że jazda na niej jest bardzo przyjemna. Niskie opory toczenia i niski poziom hałasu, długa żywotność bieżnika.

Michelin Pilot Sport 5 - Minusy

Wysoki poziom cenowy, niektóre testy wspominają o trudnej jakości jazdy.

Osiągnięcia

50%
Jazda po mokrych zakrętach
Handling na suchej nawierzchni
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
Hamowanie na mokro
Handling na mokrej nawierzchni
Hamowanie na suchej nawierzchni
•••

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
4
2025Autozeitung225/45 R18Fantastyczna
4
2025Die Reifentester225/40 R18Dobry +
3
2025ADAC225/40 R18Dobry +
2
2025Autobild225/40 R18-
2
2025Autobild225/40 R18Przykłady
2
2024Sportauto215/40 R18Bardzo dobry
5
2023Autozeitung235/35 R19Fantastyczna
6
2023Autobild225/45 R18-
3
2023ACE225/45 R18Fantastyczna
2
2023Autobild225/45 R18Wyjątkowe
3
2023Autobild225/40 R18Wyjątkowe
2
2023Tyre Reviews225/40 R18Fantastyczna
1
2022Tyre Reviews225/45 R17Zwycięzca testu
#5
Opony letnie
2025
EU: 100% rozmiarów Continental UltraContact NXT ma ocenę A.
A
EU: 100% rozmiarów Continental UltraContact NXT ma ocenę A.
A

Continental UltraContact NXT

Continental UltraContact NXT - Plusy

- Niesamowicie zrównoważone ogólne osiągi zapewniają wyjątkową stabilność i bezpieczeństwo na szerokiej gamie nawierzchni i warunków pogodowych. - Wyjątkowa precyzja prowadzenia i sterowania zapewnia zwinne dynamiki jazdy, oferując doskonałe osiągi zarówno na mokrych, jak i suchych drogach. - Doskonałe osiągi hamowania—widoczne w wyjątkowo krótkich drogach hamowania na mokrej nawierzchni—zwiększają ogólne bezpieczeństwo jazdy.

Continental UltraContact NXT - Minusy

- Opór toczenia opony jest przeciętny, co może wpłynąć na wydajność pomimo innych cech wysokich osiągów.

Osiągnięcia

50%
Hamowanie na mokro
Jazda po mokrych zakrętach
Handling na suchej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Handling na mokrej nawierzchni
Aquaplaning wzdłużny
Hamowanie na suchej nawierzchni
Akwaplaning poprzeczny

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
1
2025motor205/55 R16Zwycięzca testu
1
2025Automotorsport215/55 R17Wyjątkowe
#6
Opony letnie
2025
EU: 83% rozmiarów Michelin Pilot Sport 4 SUV ma ocenę A.
A
EU: 65% rozmiarów Michelin Pilot Sport 4 SUV ma ocenę C.
C
EU: 71% rozmiarów Michelin Pilot Sport 4 SUV ma ocenę B.
B

Michelin Pilot Sport 4 SUV

Chociaż Michelin PS4 SUV został wprowadzony na rynek w 2019 roku, nadal oferuje najwyższej klasy osiągi dla SUV-ów, którym trudno jest dorównać konkurentom.

Michelin Pilot Sport 4 SUV - Plusy

Doskonałe właściwości jezdne na mokrej i suchej nawierzchni, precyzyjna reakcja układu kierowniczego. Doskonałe marginesy bezpieczeństwa w przypadku aquaplaningu. Krótka droga hamowania.

Michelin Pilot Sport 4 SUV - Minusy

Drobne niedociągnięcia w prowadzeniu na mokrej nawierzchni.

Osiągnięcia

50%
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
Hamowanie na mokro
Handling na suchej nawierzchni
Jazda po mokrych zakrętach
Handling na mokrej nawierzchni
Hamowanie na suchej nawierzchni
Komfort
Hałas zewnętrzny

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
1
2025Vibilagare235/55 R19Zwycięzca testu
5
2025Autobild255/55 R18Dobry +
2
2024Autobild235/55 R19Przykłady
1
2023Autobild225/65 R17Przykłady
6
2023Automotorsport255/45 R20Bardzo dobry
1
2020Vibilagare225/60 R18-
1
2020Autobild255/55 R18Przykłady
#7
Opony letnie
2025
EU: 98% rozmiarów Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 ma ocenę A.
A
EU: 51% rozmiarów Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 ma ocenę C.
C

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6

Asymmetric 6 to najnowszy dodatek do gamy Eagle F1, oferujący doskonały kompromis między codziennym komfortem a sportową jazdą. Charakteryzuje się dynamiczną reakcją na ruchy kierownicy, a także bardzo dobrą przyczepnością na mokrej nawierzchni i niskimi oporami toczenia. Zdecydowanie polecamy!

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 - Plusy

Zrównoważone osiągi bez znaczących słabości, duże bezpieczeństwo, przyjemne prowadzenie i krótka droga hamowania

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 - Minusy

Wysoka cena, niektóre testy wskazują na drobne problemy z aquaplaningiem i gorszą odporność na ciepło w porównaniu do poprzednika.

Osiągnięcia

50%
Komfort
Jazda po mokrych zakrętach
Handling na suchej nawierzchni
Hamowanie na suchej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Handling na mokrej nawierzchni
Hamowanie na mokro
Akwaplaning poprzeczny
Aquaplaning wzdłużny
•••

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
4
2025Vibilagare235/55 R19Dobry +
8
2025Aftonbladet225/45 R17-
6
2025Autobild225/40 R18-
4
2025ADAC225/40 R18Dobry +
1
2025Autobild225/40 R18Przykłady
1
2025Autozeitung225/45 R18Fantastyczna
2
2025Autobild245/35 R19Przykłady
1
2025Autobild255/55 R18Przykłady
1
2024Autobild235/55 R19Przykłady
1
2023ACE225/45 R18Zwycięzca testu
2
2023SportAuto225/40 R18Bardzo dobry
3
2023Autobild225/40 R18Wyjątkowe
3
2023Autozeitung235/35 R19Fantastyczna
3
2023Tyre Reviews225/40 R18Fantastyczna
1
2023Autobild225/45 R18Wyjątkowe
#9
Opony letnie
2025
EU: 93% rozmiarów Bridgestone Potenza Sport ma ocenę A.
A
EU: 48% rozmiarów Bridgestone Potenza Sport ma ocenę C.
C

Bridgestone Potenza Sport

Naprawdę podoba nam się nowa Potenza Sport, ponieważ jest bardziej sportowa i dynamiczna niż zwykłe opony w tej kategorii, ale nadal doskonale nadaje się do codziennej jazdy, co czyni ją wyjątkową. Opór toczenia, przebieg i ogólny komfort są również na dobrym poziomie, z wyjątkiem nieco wyższego poziomu hałasu.

Bridgestone Potenza Sport - Plusy

Precyzyjna reakcja układu kierowniczego i bezpośrednia zwrotność, wyjątkowe prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni z wysokim poziomem przyczepności i krótką drogą hamowania.

Bridgestone Potenza Sport - Minusy

Wysokie opory toczenia, ponadprzeciętny hałas, średni przebieg

Osiągnięcia

50%
Handling na mokrej nawierzchni
Jazda po mokrych zakrętach
Hamowanie na suchej nawierzchni
Handling na suchej nawierzchni
Hamowanie na mokro
Hałas wewnętrzny
Komfort
Akwaplaning poprzeczny
Aquaplaning wzdłużny
•••

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
1
2025Autobild225/40 R18-
1
2025Die Reifentester225/40 R18Bardzo dobry
2
2025ADAC225/40 R18Dobry +
3
2025Autobild225/40 R18Przykłady
3
2025Autozeitung225/45 R18Fantastyczna
4
2024Autobild265/35 R19Dobry +
1
2024Autobild225/55 R17Przykłady
3
2024Autobild235/55 R19Dobry +
2
2023Autobild225/40 R18Wyjątkowe
6
2023SportAuto225/40 R18Bardzo dobry
4
2023ACE225/45 R18Fantastyczna
2
2023Autozeitung235/35 R19Zwycięzca testu
3
2023Gute-Fahrt235/35 R19Dobry +
5
2023Automotorsport255/45 R20Bardzo dobry
5
2023Tyre Reviews225/40 R18Polecane
#10
Opony letnie
2025

Falken e.Ziex

Falken e.Ziex - Plusy

- Wyjątkowe osiągi hamowania zarówno na mokrym, jak i suchym asfalcie, zapewniając bardzo krótkie drogi hamowania. - Ogólnie zapewnia doskonałe bezpieczeństwo w różnych warunkach, oferując niezawodne osiągi zarówno na mokrych, jak i suchych drogach. - Niski opór toczenia zapewnia cichą i efektywną jazdę.

Falken e.Ziex - Minusy

- Wykazuje nieco ospałą reakcję na kierowanie, co może wpłynąć na szybkie manewrowanie. - Wykazuje zwiększone ryzyko aquaplaningu na mokrych zakrętach, szczególnie przy napotkaniu kałuż.

Osiągnięcia

50%
Hamowanie na suchej nawierzchni
Hamowanie na mokro
Hałas zewnętrzny
Jazda po mokrych zakrętach
Handling na suchej nawierzchni
Aquaplaning wzdłużny
Handling na mokrej nawierzchni
Akwaplaning poprzeczny

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
2
2025Automotorsport215/55 R17Bardzo dobry
5
2025Autobild215/55 R18Dobry +
4
2023Automotorsport255/45 R20Bardzo dobry
#11
Opony letnie
2025
EU: 100% rozmiarów Hankook ION Evo ma ocenę A.
A
EU: 58% rozmiarów Hankook ION Evo ma ocenę B.
B

Hankook ION Evo

Hankook ION Evo - Plusy

- Wybitne osiągi na mokrej nawierzchni z silnymi rezerwami bezpieczeństwa podczas aquaplaningu i krótkimi drogami hamowania, zapewniają niezawodne bezpieczeństwo w trudnych warunkach. - Doskonała dynamika jazdy zapewniająca doskonałe prowadzenie i reakcję na sterowanie dla angażującej jazdy. - Niezawodne życie bieżnika zapewniające długotrwałą trwałość i spójne osiągi w czasie. - Zwiększony komfort jazdy, który przyczynia się do płynnej i przyjemnej jazdy. - Energooszczędny niski opór toczenia, który pomaga zoptymalizować osiągi i poprawić ogólną wydajność.

Hankook ION Evo - Minusy

Osiągnięcia

50%
Handling na mokrej nawierzchni
Jazda po mokrych zakrętach
Hamowanie na mokro
Handling na suchej nawierzchni
Hamowanie na suchej nawierzchni
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
Hałas zewnętrzny

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
1
2025Autobild215/55 R18Przykłady

Nowe opony do 2025

W tym dziale zebraliśmy nowe opony na ten rok - może to być przydatne, ponieważ opony te nie są jeszcze testowane, ale zazwyczaj bazują na poprzednim modelu, który najprawdopodobniej był już testowany co najmniej kilka razy. Ponieważ te nowe opony są tworzone na bazie poprzedniego modelu, najprawdopodobniej w niektórych aspektach będą jeszcze lepsze od poprzednika, a więc zasługują na uwagę.

Testy opon 2025 - letnie (+2024)

W tej części przyjrzymy się wszystkim testom, które odbyły się w tym i ubiegłym roku. Przyjrzymy się, które opony wygrały i które opony zapewniają najlepszą wartość, a także na jakim pojeździe testowane były opony.
Rozmiar opon Organizacja Rok Typ Oznaczenie Zwycięzca Najlepszy stosunek ceny do wydajności Testowane opony Samochód
225/40 R18Autobild2025Droga zatrzymaniaBridgestone Potenza SportLinglong Sport Master52VW Golf GTD
225/40 R18Die Reifentester2025Samochód osobowyContinental SportContact 78
225/40 R18ADAC2025Samochód osobowyContinental SportContact 7Vredestein Ultrac Pro18VW Golf
225/45 R18Autozeitung2025Samochód osobowyGoodyear Eagle F1 Asymmetric 6Bridgestone Potenza Sport10Skoda Octavia
225/50 R17TYRE REVIEWS2025Samochód osobowyContinental PremiumContact 77
245/35 R19Autobild2025Samochód osobowyContinental SportContact 7Vredestein Ultrac Pro8Audi TT
215/55 R18Autobild2025Samochód osobowyHankook iON EvoGoodyear EfficientGrip 2 SUV8Hyundai Kona Electric
215/55 R17Automotorsport2025Samochód osobowyContinental UltraContact NXTFalken E.Ziex6Audi A5
255/55 R18Autobild2025Samochód osobowyGoodyear Eagle F1 Asymmetric 610
225/45 R17Aftonbladet2025Samochód osobowyMichelin Primacy 510
205/55 R16motor2025Samochód osobowyContinental UltraContact NXT7
235/55 R19Vibilagare2025Samochód osobowyMichelin Pilot Sport 4 SUV6
215/55 R17ADAC2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Kumho Ecsta HS5216VW T-Roc
205/55 R16Autobild2024Droga zatrzymaniaContinental PremiumContact 7Kumho Ecsta HS5255VW Golf
225/45 R17Autozeitung2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Hankook Ventus S1 evo3 K1279BMW 1
235/55 R19Autobild2024SUVGoodyear Eagle F1 Asymmetric 6Kumho Ecsta PS7111Audi Q5
265/35 R19Autobild2024Samochód osobowyContinental SportContact 7Vredestein Ultrac Pro7Mercedes Benz AMG GT
225/55 R17Autobild2024Samochód osobowyBridgestone Potenza SportHankook Ventus Prime 410Mercedes Benz V-class
235/55 R18Automotorsport2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Hankook Ventus S1 evo3 SUV K127A8Seat Tarraco
215/40 R18Sportauto2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Maxxis Victra Sport 55Hyundai i20 N
225/45 R17ACE2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Maxxis Victra Sport 510Opel Astra
215/55 R17Vibilagare2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Kumho Ecsta HS529
Rozmiar oponOrganizacjaRokTypOznaczenieZwycięzcaNajlepszy stosunek ceny do wydajnościTestowane oponySamochód

Wyświetl wszystkie testy ...

inne letnie opony

NazwaSegmentOcenaPochodzenieSamochód osobowySUV
Bridgestone
Bridgestone
najwyższa półka 86% Japonia
Continental
Continental
najwyższa półka 84% Niemcy
Michelin
Michelin
najwyższa półka 79% Francja
Hankook
Hankook
najwyższa półka 76% Korea Południowa
Dunlop
Dunlop
najwyższa półka 72% Stany Zjednoczone
GoodYear
Pirelli
Pirelli
najwyższa półka 71% Włochy
GoodYear
GoodYear
najwyższa półka 69% Stany Zjednoczone
Firestone
Firestone
wyższa klasa średnia 69% Stany Zjednoczone
Falken
Falken
wyższa klasa średnia 68% Japonia
BFGoodrich
BFGoodrich
wyższa klasa średnia 66% Stany Zjednoczone
Michelin
Nokian
Nokian
wyższa klasa średnia 62% Finlandia
Uniroyal
Uniroyal
wyższa klasa średnia 60% Stany Zjednoczone
Michelin
Kleber
Kleber
wyższa klasa średnia 59% Francja
Michelin
Toyo
Toyo
wyższa klasa średnia 58% Japonia
Yokohama
Yokohama
wyższa klasa średnia 57% Japonia
Kumho
Kumho
wyższa klasa średnia 56% Korea Południowa
Vredestein
Vredestein
najwyższa półka 34% Holland
Cooper
Cooper
wyższa klasa średnia 31% Stany Zjednoczone
Fulda
Fulda
budżetowe 69% Niemcy
Nexen
Nexen
budżetowe 67% Korea Południowa
Sava
Sava
budżetowe 66% Słowenia
GoodYear
Maxxis
Maxxis
budżetowe 63% Tajwan
Debica
Debica
budżetowe 58% Polska
Nankang
Nankang
budżetowe 58% Tajwan
Kenda
Kenda
budżetowe 58% Tajwan
Giti
Giti
budżetowe 49% Singapur
GT
Semperit
Semperit
budżetowe 47% Austria
Continental
Linglong
Linglong
budżetowe 43% Chiny

Popularne wymiary

Szukają Państwo określonego rozmiaru?